JPCR, your Coach for Innovation
-
Gespecialiseerd in offline en online kwalitatieve onderzoeken sinds 2004, opgericht door Corinne Rosinski en Jean-Paul Crabbé
-
Sinds 2007 pionier van online kwalitatief onderzoek in België met ons geregistreerd platform Vox Populi® (blogs, communities …). Meer dan 200 blogs voor meer dan 50 klanten.
-
Onze missie ? Uw teams begeleiden om met behulp van verschillende benaderingen (deelname en creatie) uw consumenten beter te begrijpen en te innoveren.
-
Dankzij onze brede ervaring met marktonderzoeken/marketing/verkoop (onderzoeksbureaus, adverteerders, reclameagentschappen en media) combineren wij een diepgaand inzicht met de haalbaarheid van onze aanbevelingen.
-
Wij kiezen voor een samenwerking tussen klanten-consumenten-research teams : naast het luisteren naar de klant, gaan wij ook voor een echte dialoog met de consument; co-creatie die bijzonder stimulerend en verrijkend is voor alle partijen.