JPCR - Your coach for innovation

Over

scrolling

Corinne Rosinski

  • 61 jaar,
  • Commercieel Ingenieur Solvay (Université Libre de Bruxelles) (met grootste onderscheiding en eerste van haar promotie).
  • Managing Director van JPCR (sinds 2004).
  • Directrice afdeling marktonderzoeken bij Unilever Belgium (van 1999 tot 2004) : belangrijkste rol voor ontwikkeling van de onderzoeken binnen het bedrijf (naar een proactieve rol van “internal consultant”, “de gebruikerscultuur” doen leven, impact op de groei van het bedrijf).
  • Verschillende functies marktonderzoeken, marketing, verkoop bij Unilever Belgium (van 1985 tot 1999).
  • Voorzitster van de Commissie Marktonderzoeken bij de Unie van de Belgische Adverteerders (2003-2004)
  • Lid van de Marketing werkgroep van de Belgian Association for Branded Manufacturers van 2002 tot 2009 en organisatie van talrijke conferenties voor de adverteerders.
  • Animatie van talrijke seminaries, conferenties over marktonderzoeken, “ consumer insight ” en creativiteit (context bedrijven en ieder jaar in het kader van de Solvay Business School, sinds 2004).
  • Prijs en onderscheiding : tijdens het jaarlijkse Esomar Congres in Lisboa in september 2004 heeft Corinne de “Award” gekregen voor de “Best Case History” met haar paper “ Market Research, a New Generation on the Go ”.

Jean-Paul Crabbé

  • 64 jaar,
  • Commercieel Ingenieur Solvay (Université Libre de Bruxelles).
  • Verscheidene professionele ervaringen in de marketing en het beheer (publiciteitsagentschappen, editie en muzieklabels).
  • Launch van tijdschrift 7Extra (pers voor jongeren) in 1990 in samenwerking met de groep CLT. Medebeheerder van Brio Productions bvba. actief in de pers, de audiovisuele en internetwereld evenals de communcatie voor bedrijven.
  • Launch in 1999 van website AutoScout24 voor verkoop van occasiewagens op Belgisch en Frans grondgebied.
  • Coach verschillende internet start-ups.
  • Gedelegeerd Bestuurder van JPCR sinds 1999.