« Etnografische » interviews bij consumenten thuis
Shopper Interviews (met bezoek in de winkel)
Reconnect with the consumer/shopper (Consumer Day, Shopper Day…)
Onze filosofie :
Het belang van een gedetailleerde briefing teneinde de business issues goed te begrijpen
De kracht van een goede voorafgaande voorbereiding van het onderzoek met de interne teams om het nut en de rijkdom van het onderzoek evenals de haalbaarheid van de resultaten te optimaliseren
Benadering « op maat » om aan de vooropgestelde doelstellingen te beantwoorden
Benadering « sequential recycling » : de conclusies van de eerste groepen/interviews kapitaliseren en « stimuli » tijdens het onderzoek optimiseren/heroriënteren indien nodig teneinde zoveel mogelijk de haalbaarheid van de resultaten te garanderen
Nauwe samenwerking met de klanten tijdens het onderzoek (belangrijk dat ze ook op het terrein komen, regelmatig feedback geven aan de klant tijdens het terreinwerk …)
« Reconnect » benaderingen om de realiteit te delen met consumenten/shoppers, interne teams te inspireren, ze helpen om afstand te nemen …
Moderatie en analyse door een « senior » team van A tot Z bij het project betrokken
Rapport « op maat » met conclusies en haalbare aanbevelingen